FAQ - Časté dotazy

1. Proč byste měli od Nás nakoupit zboží?

Licence pečlivě hledáme a nakupujeme pouze od ověřených prodejců a firem, které minimalizují riziko případných problémů.
 
2. Co je druhotná licence?
 
Druhotná softwarová licence je legálně vykoupená licence společností, které licenci přestaly používat z důvodu nepoužívání. Tyto licence mohou být v souladu s čl. 4 odst. 2 Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/24/ES o právní ochraně počítačových programů dále legálně přeprodávány a používány.
 
3. Jaký je rozdíl mezi druhotnou a prvotní licencí?

Mimo razantně ušetřené ceny se jedná o stejné licence, které nakoupíte z distribuce Microsoft. Jediný rozdíl je v minulém užití - to již samozřejmě neprobíhá a lze je uplatnit pro Vaše zařízení.
 

4. Jsou druhotné licence aktualizované + s podporou?

Ano. Pokud společnost npř. Microsoft podporuje stále určitý program // operační systém, tak má druhotná licence stejnou podporu jako prvotní licence.

5. Jak a kdy mi doručíte licenci? 
 

Licenční klíče zasíláme pouze na Vámi zvolený e-mail, kdy za službu neplatíte nic navíc. Zvyšuje tím Váš čas, bezpečnost a i případné nervy. Po fyzickém ověření platby se pokusíme co nejrychleji ručně odeslat licenční klíč a to ve kterýkoliv den. Doba doručení probíhá primárně na základě Vámi zvolené platby, kdy v případě platby kartou // okamžitým převodem odesíláme licenci do 10 minut, maximálně několika hodin(odeslání je fyzické). Bohužel v případě převodem může doba odeslání trvat od 1, až 2 dnů na základě rychlosti bankovního zpracování.
V případě dotazů, nebo problémů nás kontaktujte e-mailem(podpora@rsoftware.cz), nebo přes WhatsApp(+420 605 906 883)

WDL5603134D4
QHU55380573A